måndag 4 januari 2016

Mannen på taket

Upp 05:00, det hade snöat under natten kanske 7-8 cm lätt snö, som inte fäster på det isiga underlaget, så nu är det att hålla tungan i rätt mun. Jag skottade undan de mesta innan jag tog in tidningen. 06:10 var jag på Indoor Walking med Elin. Jag kontaktade Nordbergs- och Granbergs buss, för att få offert på bussresa till Bjurå. Föreningens ordförande ringde och meddelade att han är förhindrad att närvara vid en jordfästning, där vår förening bör ha någon närvarande. Jag är vice ordförande...
Elina ringde och ville ha barnpassning medan hon tränar. Vi åkte till Höglandsnäsvägen 8 och var tillsammans med Isla och Liam. Vi skulle biträda så, att de fick lunch. Det är måndag i dag och därför bjöd vi Folke att äta middagsmålet med oss.Jag hämtade honom medan Gun-Britt gjorde klar köttsoppan, som vi skulle äta. När jag skjutsat hem Folke, var det dags för "Mannen på taket".

Inga kommentarer: