torsdag 5 februari 2015

Stockholmsfrämmande

Väckning 05:00 och snooze till 05:09. Jag skulle göra mig klar för att åka (spark) till IndoorWalking 06:10 med Mona. Gun-Britt vaknade också. Hon är väl fokuserad på att hämta Uffe Och Nettan vid Transfertaxin. Efter gemensam frukost, åkte vi till ICA för att komplettera. Gun-Britt Gjorde två pastasallader, en med skinka och den andra med bitar från Polled Pork. Jag riggade mig i köruniformen och vi åkte iväg till PÄS. Kören Fyrklangen skulle träffas för uppsjungning 12:15. Vi har ju fått engagemang att framträda under temat "Kultur i vården". Vi sjöng i entréhallen c:a en timme från 13:00. Det föll ganska väl ut. Publiken består av de som kommer och går där och kafeterians kunder som sitter vid borden. När vi var klara, hade jag tingat skjuts med Eila Oskarsson, men just då vi skulle åka, ringde Gun-Britt och meddelade att hon just hämtat UffeNettan och att jag kunde åka hem med dem. Nu har vi Stockholmsfrämmande. Vi var alla bjudna till Monica och Conny. Vi åkte dit och blev bjudna på middag där och middagen räckte fram till 21:30. Nu skall det slaggas till sjutiden i morgon, då en resa till Jokkmokks marknad är planerad.

Inga kommentarer: