tisdag 17 februari 2015

Körkväll

I går, började jag med Indoor Walking 30 min med Hanna. Kören skulle sjunga på berggården 14:30 och vi skulle träffas 14:00. Jag messade till de som har mobil, för jag räknade med att det skulle vara bra, alltid för någon,  med en påminnelse och det var det. Vi klädde oss i körkläder, jag hade strukit den nytvättade skjortan. Det gick bra och vi var framme i god tid. Personalen har rullat fram,  så vi hade drygt trettio i publiken och de tycktes uppskatta vår framförande. Vi var förbi hos Hrf och köpte hörapparatbatterier, hos FAMY lämnade vi sudokusvar och sedan åkte vi till Bibblan och bytte Mp3-CD, med ljudböcker.
På kvällen 18:00, var i Hortlax EFS bönhus, där det var körkväll med barn från tre år och uppåt. Isla, Liam och Elsa medverkade.

Inga kommentarer: