onsdag 4 november 2020

Onsdag 3. 
Väckning 06:45. Vi steg:upp och gjorde en snabb frukost, sedan åkte vi till ICA-Bersika och var där 07:57. När klockan var åtta, gick vi in och handlade. Vi var inte de enda kunderna, men det gick bra att hålla avstånd. När klockan slog nio, var vi redan hemma och höll på att städa undan Veckohandlingen (759,93). Hemmagympa med Sofia var kl 10:00. Tidsförskjutning på grund av omvalet av Trump. Sedan gjorde jag ett halvtimmes KettleBellpass. Vi var till ÅVC med det stickiga gallringriset från Krusbärsbuskarna, det jag gallrat ur Syrenen, en dunk penseltvätt och fyra begagnade tonerkassetter. De skall lämnas som "Farligt avfall".

Tisdag 2.
Efter Hemmagympa med Sofia, rakade jag mig och tvättade håret, för att vara presentabel när jag 13:00, skulle vara hos Trafikverket för att bli fotograferad. Det var inför uppdateringen av körkortets högre behörighet. Gun-Britt åkte med. Vi tänkte få säsongsinflensasprutan, då vi ändå var i sta'n. Det var många som stod och väntade utan för entrén när vi kom, men när jag kom tillbaka från fotograferingen, hade mängden människor minskat. Vi gick och ställde oss i kön och fick väl stå bortåt en halvtimme. Det kändes bra att ha det bortgjort. På eftermidddagen gick vi vår promenad 1,81 km på 35:51 = 3,04 km/h.

Inga kommentarer: