tisdag 15 maj 2018

Allaktivitetsdag.

I dag har jag varit in till sta´n. På COLORAMA, det som inte är JOWA längre. Där bytte jag en spann grundfärg mot en med täckfärg. Det nöjet kostade ytterligare 139 kronor. Jag var också till BILHALLEN och köpte två halvljuslampor för 195 kronor. Sedan gynnade jag också Clas Ohlson AB. Där köpte jag något som jag av princip inte skall köpa, spik. Både mässing- och trådspik. Dessutom en liten manick, som skall hålla i spiken när jag drämmer till med hammar´n och så en liter målartvätt. Allt för 115 kronor.
Vi fick besök av Isla och Liam under eftermiddagen. De hade med sina Kickbikes. Jag följde med dem ner till gymet vid Blå bågarna.


Det verkade vara uppskattat. Under tiden hade Gun-Britt gjort en pizza, som hon serverade ute på altanen. Vi fick inbjudan att komma till dansklassernas vårkonsert i Norrmalmias entréhall. Barn- och Mellankören bjöd på ett trevligt program.

Mathias kom och hämtade Isla, som skulle vara med och sjunga. Liam åkte med oss till Norrmalmia.
Det hade samlats en ganska stor publik.

 Det har varit den hittills varmaste dagen i dag +28oC.  Nu i kväll har vi tagit en promenad runt kvarteret. Det var riktigt skönt och vackert.
 



Inga kommentarer: