tisdag 7 februari 2017

Sömnstörning

I natt, vid fyratiden fick jag besök i sängen: Omonterade fönster står ute på gården. Obesvarade mejl till bussbolagen ang. Revyresa till Bjurå. Annonsen skall vara inne om en vecka. Endagsutflykt till Västerbotten 27 juni. Ommöblering i Fyrklangens styrelse. Framtida åtaganden, som jag nickat bifall till.
När det var dags att stiga upp, vi väntade besök av Liam och Gun-Britt skulle ha skjuts till Frissan 10:00, då hade jag ändå somnat och behövde utnyttja "snooze" två gånger.
Jodå, Elina och Liam kom, hon åkte iväg för att åka skidor. Liam åkte med när vi skjutsade Gun-Britt till frissan. Han hade lånat Elinas telefon för att jaga Poke-Mon och då var hon tvungen att ta Gun-Britts, för att vara kontaktbar. Liam och jag tog en promenad ute i det vackra vädret med telefonen i högsta hugg. Nu har jag också provat på den där jakten...
Monteringen av fönstren är preliminärt lovade under vecka 7, men jag vill se dem på plats innan jag är riktigt trygg.

Inga kommentarer: