fredag 13 januari 2017

MDF-snickerier.

Det har snöat och blåst under natten, så jag fick köra ett tag med snöslungan, innan jag kunde ta in tidningen. Efter frukosten fortsatte jag med snöröjningen. Till en del använde jag snösläden för att få undan snön. Nog är slungan duktig, men den har sina begränsningar och till att transportera snön från området framför garaget, är släden överlägsen. Vid tolvtiden, hade snöfallet lugnat ner sig så,  att jag beslutade att bära in snickerierna, som ju skall förvaras inomhus. Björn och Ulla kom förbi och jag fick hjälp med bärandet. Tyvärr fanns det inte tid att bjuda dem på kaffe eller så, för vi var tvungna packa ned våra gympakläder det var Seniorgympa 55 min klockan halv tre. Men tack i alla fall för bärhjälpen! Nu har vi sovrum ett belamrat med MDF-snickerier.

Fredagsmys...

Inga kommentarer: