onsdag 4 januari 2017

All omtanke...

Måndag 2. 
Jag var på IndoorWalking 30 min med Mona.
Ringde till Jenny på SV Norrbotten och fick henne att skicka ut kallelse till körmedlemmarna att vi startar vårterminen onsdag 11. kl 10:30.
Folke bjöd på lunch, vi åkte till Framnäsrestaurangen och åt där.

Tisdag 3.
Jag skurade bidé, handfat och badkar. Gun-Britt städade i besticklådor. Jag var till OKQ8 på Oktanvägen och tvättade bilen i tvättautomaten. Hoppas att föret stabiliserar sig så att det inte slaskar ett tag nu. Jag klippte naglarna på tjugo tår. Sedan åkte vi till Coop Konsum och köpte en
 

 , åkte sedan till Svensbyn för att gratulera Monica på hennes födelsedag.

Hon hade just kommit hem från jobbet och överraskats av att alla barnbarnen var där. Stämningen var på topp och för oss var det roligt att få vara med.

Onsdag 4.
Hittills har dagen inte ställt så stora krav på oss, det är -21.8 grader ute, vi har tagit en promenad på 2 167 steg det är enligt stegräknarappen 1 516 m. Nu är Gun-Britt igång med att baka havrekakor med russin. Det tycker jag gott hon skall göra. Men hon har en benägenhet att gömma kakorna i frysen, hon påstår att det är av omtanke om mig...
Jag gick till Björklundahallen för att vara med på Tabata 30 min med Carro som ledare sedan kom Hanna och ledde Kettlebell också 30 min. Gun-Britt skulle ta en promenad, men kyleffekten gjorde att den blev kort.

Inga kommentarer: