tisdag 17 november 2015

Anders Öhlund

I dag var det Anders Öhlunds begravningsdag.
Jag blev hämtad av Sören Persson, Ove Sundberg och Per Lindström. Vi åkte till Johannes döparens kapell. Där samlades, förutom den närmaste familjen, många vänner, släktingar och arbetskamrater. Officiant var Ola Marklund och Organist, Maria Gustavsson.
 I texten under bilden, har ett tryckfel smugit sig in. Det står att dödsdagen är den 21 november. Alltså fyra dagar framåt. En av talarna vid avskedsceremonin tog upp det som ett bevis på att Anders är inte död - han lever.
Anders dog verkligen 2015-10-21.
I kväll hade jag Tabata 30 min och Kettlebell också 30 min. Jag fick erbjudandet av Gun-Britt att "ta bilen". Det var skönt att jag tog chansen, för det kom en rejäl regnskur på vägen till Björklunda. Jag kan ju inte förneka att det var ganska skönt.

Inga kommentarer: