torsdag 20 augusti 2015

Poolliv.

I dag var jag inte uppe 05:00, men det gick Bo på. Han hade ringt 07:25, men då var det ingen passning. Gun-Britt väckte mig och sade att den gamla mobilen ringt, men hon hann inte svara. Jag ringde upp och fick veta att vi var välkomna att vara tillsammans med Adam och Svea under förmiddagen, Bo hade startat värmen på poolen innan han åkte till jobbet. Vi åkte dit och hjälpte till att ta av täckningen, en presenning och två ark bubbelfolie. Sedan var det fritt fram. Ella ringde och kollade om hon kunde komma och vara med, Det var OK och så var de tre ungdomar i poolen.

Gun-Britt skördade jordgubbar.


 Bosse kom hem till lunch och sedan kom också Anneli från sitt jobb. Vi åkte hem och Gun-Britt gjorde middagen klar. Jag hann vila (sova) en stund. Elina kom och hämtade G-B. och jag cyklade till Björklunda..Det var Tabata Cardio 30 min och Kettlebell 45 min. Jens ledde båda passen. Efter det åkte jag hem, tog sedan billen och åkte till Höglandsnäsvägen 8. Där huserade Gun-Britt som trygghet för Liam och Isla, som sov i sina sängar. Elina var ute på sin 3-mila cykelrunda, via Pitsund Munksund, Piteå och hem.

Inga kommentarer: