onsdag 26 november 2014

Elsa och Signe dominerar.

I dag var det Seniorgympa kl 09:00 med Malin. Sedan, efter dusch och lite bastu, bar det iväg till Margretelund och sångövning. Efter det hade körstyrelsen sammanträde. Vi samlades här hos oss, det vill säga att Maj-Lis Grahn kom hit. Då var styrelsen fulltalig. Snart är höstterminen slut och vi har börjat så  smått att planera för våren. I kväll har jag varit på ett pass Tabata Cardio med Jens. Men Hanna meddelade på FB, att hon har satt in ett extra pass Cirkelträning, så jag gick till det direkt efter Tabata´n. Det blev mera svett och sedan en stund i bastun. Jag gick hemåt strax efter åtta. Gun-Britt fick leva singelliv under tiden.
I går var jag in  till sta´n, först till Röda Korset Kupan med ett lass böcker. Sedan var jag på kyrkogården och bytte batterier i gravlyktorna. Nästa blev Piteå Såg och Hyvleri, där jag köpte ett paket (25 st) stakkäppar. Sedan till Clas Ohlson AB, där jag köpte nytt displayskydd till Iphone 4. Jag satte fyra käppar vid Rododendron, för att markera var den är, om det skulle bli snö i vinter. Tjälen var mindre än en dm, så det gick bra. När jag kollade mejlboxen hade jag fått korrektur till annonsen jag gjorde i går måndag.

06;10 var jag på IndoorWalking tillsammans med sex andra brukare och Hanna. Sedan har jag suttit med bilderna till visningen på torsdag. Gun-Britt har fått svara för matlagningen utan någon assistans från mig. Vi hade bjudit Ida, Patrik, Elsa och Signe på middag. Tänk, att få ha dem här en stund! Ja, det är väl mest tjejerna jag tänker på, men hela familjen är ju så trevligt att de kommer på besök.









Inga kommentarer: