måndag 23 juli 2018

Sommarvärme och dito aktiviteter.

Arnold hade ringt i gårkväll medan jag var på Gymmet. Det var Indoor Walking 30 min och därefter Power 30 min. Allt under Carros lednning.
I dag ringde jag tillbaka och vi kom överens om att besöka hjortronmyren en tredje gång. Men nu verkade det som att någon hade varit där före oss. Resultatet blev ungefär som dag ett, det vill säga fredag 13. då blev det också cirka  600 g mogna och 5 dl vacker kart. Den här bilden är tagen dag två, tisdag 17.
Vi  kanske åker om någon dag till Tväråliden...
På morgonen monterade jag fågelbadet och regnmätaren på stolpen fast rönnens krona har utvidgats så att den täcker regnmäteriet. Men fågelbadet borde väl vara uppskattat?
18:00 Var vi omklädda för att vara med på Cirkelträning 45 min men det blev "mässfall", ingen ledare infann sig. Då fick det bli en omgång på Actic. Nog sipprade det lite svett efter 12 min på bandet 6 km/h med 9,5 % uppförsbacke. Vertikal höjd var 95 m. Det var uppvärmningen.

Inga kommentarer: