torsdag 26 maj 2016

Offerstenen.

Tisdag 24 maj.
Gun-Britt ville bli skjutsad till Höglandsnäsvägen 8, för att få vara där med barnen och Elina medan jag skulle vara på gymet. När vi kom dit, var det en stund kvar innan jag skulle åka. Jag han träffa Isla och Liam. De var på väg till "Offerstenen". Det är en plats, där det vid ett stenblock finns bord och sittplatser. Det var kul att klänga och klättra på stenen.
    

Jag hade bokat in Tabata 30 och som jag trodde, KettleBll 30, men det visade sig att jag varit vårdslös med tider när jag bokade. Det hade blivit så, att jag bokat Step 55, som börjar fem minuter efter Tabata. Det visade sig att bokningssystemet inte är riktigt klart än. Men jag fick i alla fall vara med.
Efter träningspassen åkte jag och hämtade Gun-Britt. Då hann jag vara med och natta barnen.

Inga kommentarer: