torsdag 9 april 2015

Tji sovmorgon.

Jag kände av en övre luftvägsinfektion, så jag avstod från IndoorWalking 06:10. Men inte blev det sovmorgon för det. Vi hade ju lovat att vara påsklovssällskap åt Adam och Svea från 08:00. Det visade sig, att luftvägsinfektionen var inte så allvarlig. Vi åkte så, att jag lämnade av Gun-Britt och åkte själv till OKQ8 på Oktanvägen, där jag automattvättade bilen. Det var bara det att jag hade inte med mig avfettningssprayen, som jag köpte förra automattvättningen och det märks på resultatet. Gun-Britt hade bakat muffins med Svea och Adam och de blev goda. 14:30 var vi i Björklundahallen på Tai-Chi med Camilla F. och senare, 18:00, var jag på ett KettleBell-pass 45 min. under ledning av Jens. Det som skulle vara anledning till sovmorgon, kändes inte av under den träningen.

Inga kommentarer: