torsdag 29 augusti 2013

På banan igen.

Nu har det varit stiltje ett tag. Ja, jag menar att det har inte blivit något på bloggen på nio dagar.
I  dag ringde Mathias och meddelade att han var på bygget och om jag kunde komma, fanns det jobb...
Gun-Britt följde med mig dit. Vi började att montera takstegen, som krävs för att sotaren skall kunna komma åt skorstenen när det skall sotas. Gun-Britt åkte till Svensbyn, för där var Liam och Isla. så småningom kom de till bygget, alla fyra. Monica kom och bytte bil innan hon skulle åka till jobbet. Mathias och jag hade målat bodans framsida. Det betyder att nu är allt målat två varv. Jag åkte iväg med baklastaren till Norrbyvägen 13. Där skall det hända saker i morgon. Efter det åkte vi hem. Nu var det läge att gå på gym. Jag åkte till Indoor Walking med Carro som instruktör. Därefter var det Challenge 45 min och Kettlebell också 45 min. Båda passen ledes av Jens. På det sista passet var vi nog nio deltagare. Nu kommer jag nog att somna ovaggad. Gun-Britt promenerade till Actic.

Inga kommentarer: