torsdag 7 februari 2013

Sunderbyn t.o.r.

Efter frukost, åkte vi in till Svarvargatan 26 och hämtade Elina. Det var idag, hon skulle in för undersökning - Gastroskopi. Vi lämnade av henne utanför Entrén på Sunderby sjukhus. Jag vet inte hur hon kände det, men hur det än är; hon är beundransvärd. Jag hade varskott Gerd och Inge, att vi skulle besöka dem, sedan vi lämnat av Elina. Då, kom jag ihåg - jag hade ju ett ärende till Gerd. Jag är ju skyldig henne pengar. Jag ringde tillbaka och fick besked om hur mycket. Beloppet skriver jag inte här. Vi åkte via uttagsautomaten vid Statoil på Domarvägen 1 i Gammelstad och hem till Inge och Gerd på Trollstigen 35 i Bergnäset. De bjöd på fika och en pratstund. Sedan åkte vi hem. I afton har vi varit i Björklundahallen, Gun-Britt på ACTIC och jag på IndoorWalking och Challenge. Båda passen med Emma. Vi har fått veta att Elina vilar ut hos Monica och Conny i natt.

Inga kommentarer: