tisdag 30 oktober 2012

Ledig dag.

Idag skulle jag inte vara på bygget. Det låg en dm snö på marken i morse. Den har i det närmaste smält. Det har regnat idag och enligt SMHI, hade Piteå fått de största regnmängderna i landet idag. Jag har varit till Granngården och köpt solrosfrö. Hos Ö&B köpte jag förutom lågenergilampor, en ny sticksåg (Made in China) för 249:-. Den skall ersätta den jag tokkraschade när jag skulle såga älgben. Hur jag bar mig åt, skall jag inte avslöja här. I kväll har vi varit hem hos Tore och Clary. Det var möte med "Infjärdensgruppen" som skall ansvara för medlemsmöte/julfest för SPF Rönnen den 13 december. Vi skall träffas återigen den 27 november.

Såhär ser nyförvärvet ut. Den räcker säkert
för mina behov. Skulle behovet förändras,
får jag väl anpassa utrstningen då.

Inga kommentarer: