tisdag 24 februari 2009

Klantarschel!

I januari, efter att min GPS enträget tjatat, gick jag in på http://www.garmin.com/mapupdates och registrerade ett nytt konto. Därefter köpte jag en nüMaps Lifetime TM Europe: Download för 139,99 USD. När jag så skulle registrera min enhet, var den redan registrerad på ett annat konto. Det var ju jag själv som gjort det redan 2007-07-21, när den var ny. Nu satt jag - som man säger, med skägget i brevlådan. Sedan dess har jag, utan framgång, sökt hjälp. Just nu är enheten registrerad på mitt nya konto och karuppdateringen på mitt gamla. De har bara bytt plats!
2009-02-24 12:07 Jag har just pratat med N.N. hos Garmin support och fått löfte om att enheten 14H150909 blir avregistrerad och att jag kan registrera den på samma konto som kartuppdateringen finns på.
Nu väntar jag bara på ett mejl som bekräftar detta och att det då funkar..

Inga kommentarer: