tisdag 31 oktober 2017

Varierade aktiviteter.

Torsdag 30 oktober.
Jag promenerade till Björklundahallen och Indoor Walking 30 min. Det var 06:10 och därifrån gick jag i en fantastisk soluppgång. Monica och Conny var förbi på en kort visit. vi hann fika och prata litet om hur veckan varit. Vi hade ju inte setts på de senaste två veckorna
Folke ville äta lunch på 2kökAcusticum. Vi åkte dit och han satt klar i korridoren när vi kom. Det är enkelt att rulla med stolen tvärs över gatan och vips är man på restaurangen. Gun-Britt var med den här gången. Hon vill gärna äta någon fiskrätt och valde Panerad Rödspätta men blev besviken. I hennes tycke, är det alldeles för mycket panering. Restaurangen har en rikhaltig råkostbuffé, så det fick väga upp det som blev en besvikelse.
På eftermiddagen promenerade vi tillsammans och handlade på Coop Konsum. Jamen då fick vi vår dos solsken för dagen fast solen går ned 15:17, så man får snabba på.
19:00 var jag på ett KettleBellpass 45 min med Emma Sjödin. Hemma igen 20:40.

Inga kommentarer: