fredag 2 juni 2017

Vecka 22






Lördag 27 maj.
Vi var till Hedens kyrkogård och satte en miniros på Gunnar och Reginas grav. Jag satte en på Maj-Britts också.
Söndag 28 maj omnämnd nedan.
Onsdag 31 
Var vi till Svensbyn.
  
Jag startade lastbilen, den var absolut villig, startade så fort jag vred på nyckeln. Gun-Britt och jag tog en provtur runt Svensbyfjärden. Det kändes bra. Vi tog hem husvagnen, men glömde att ta med gasolflaskorna.
Torsdag 1 juni. 
Vi röjde i förrådet och fick ihop ett lass med brännbart, som vi körde till ÅVC. Sedan åkte vi till SV Norrbotten och hämtade hem Föreningens tillhörigheter, som inte får förvaras hos Studieförbundet längre. Med det fyllde vi igen hålen vi fått till.
Stubbfräsaren var hos André och Annika. Jag fick honom att fräsa våra två stubbar också.
I dag fredag 2 juni. Vi har jobbat med resterna efter stubbfäsarn. Jag har siktat blandningen av träflisor och jord. Vi har varit till ÅVC med en omgång träflisor. Vi började på baksidan och det ser nu ut såhär.
 





Inga kommentarer: