tisdag 2 juli 2013

Halvåtta.

Jag körde själv till bygget och var där vid halvåtta. Mathias hade satt upp gips i klädkammaren och jag fick greppa skruvautomaten och skruva. Elina kom med Isla och Liam. De skulle vara här medan hon var på Coop Forum. Jag har varit på Röntgenmottagningen för att ta bilder på mitt vänstra underben. De bilderna skall gå till remitterande läkare Kaj Pedersen. På hemväg var jag förbi hos Clas Ohlson AB och köpte en ny GPS. Den gamla har gjort sitt. Numera försöker den lura mig att irra omkring i stället för att visa vägen direkt till önskad adress.
På eftermiddagen hotade regnet, men jag hann klippa gräset precis innan det kom en skur. Men grästrimmerjobbet är ogjort. Vi lade oss i husvagnen och lyssnade på regnet. Jag somnade och fick sova en bra stund, då ringde Monica. Det var roligt att höra av henne.

Inga kommentarer: