tisdag 5 mars 2013

Potäter och ryggsäck.

Vi var in till sta´n, Gun-Britt Var hos Skölds, där hon köpte en kofta och en sidenscarf. Jag var till Kultur och Fritid och lämnade in ansökan om verksamhetsbidrag. Vi besökte Roland Lindgren och Anna-Lisa Lundström. De skulle åka iväg till Lillpite, så vi var bara där en halvtimme. När vi kom hem, kom jag på att jag inte hämtat säkringen som jag beställt hos Mekonomen. Jag tog sparken och åkte in till sta´n igen. Jag hade fått uppmaning att skaffa en mindre sliten ryggsäck. Hos Sportringen köpte jag en för 899:-. Nog var den stilig, men lite för avancerad för mina behov. Den åker tillbaka i morgon. Efter middagen åkte vi till Gun och Tomas Lindgren och köpte potatis till oss och Öhmans. På vägen därifrån, ville G-B besöka Mimmi och Valter. De var på väg till Tore och Clary, så vi hakade på och Clary fick bjuda på fika till oss också. Sedan var vi till Öhmans och ställde ned potatisen i källaren.

Inga kommentarer: